Gitaar duo

Ik heb al een eerdere vraag erover gevraagd, maar nog geen goed antwoord. Ik vind het moeilijk om nummers te vinden om samen te spelen. Hebben mensen artiesten PLUS titels van liedjes voor GITAAR ( of omgezet naar gitaar) 2 gitaren dus.

Toegevoegd na 10 minuten:
Akoustische gitaar. of western

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Ik denk dat je hier eens moet gaan kijken.

http://www.angelfire.com/sk/syukhtun/freesheet.html

Allemaal muziek voor 2, en ook voor 3 gitaren. Ik heb geen idee wat voor nivo het moet zijn, maar ik heb er een paar bekeken, en het lijkt mij dat er zowel nummers voor beginners als voor gevorderden te vinden zijn.

Het aardige is, dat je voor je de PDF download, ook eerst even kunt luisteren naar de MIDI versie (aangegeven in het gele blokje) . Dan weet je alvast een beetje hoe het klinkt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor gevorderde spelers zijn de nummers van iron maiden leuk samen te spelen. Vooral the trooper.
Anders nog phantom of the opera of aces high.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke muziek erg leuk is om samen te spelen is surfmuziek, je hebt bijvoorbeeld the Lively Ones, The Ventures, en Dick Dale & the Deltones. hier kan je ook prima bladmuziek voor vinden op sites als guitartabs.com
Dit kan je prima akoestisch spelen, en 'ghost riders in the sky' is echt wel een western nummer te noemen.
Je kan ook wisselen bij deze muziek, dat maakt het leuk. dan pakt de één de onderliggende lijn en de ander de melodie en andersom.
Mijn vriend en ik hebben er een hoop lol mee in elk geval!
speel ze :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom maken Schrijven jullie niet samen nummers veel leuker!